top of page

אין לי מוזה מה עושים?


אלינה יצחקי אמנות בעם רדיו שידורי נהנים

האמת זאת השאלה, שיכולה להישאל בכל תחום שהוא. יש המון אנשים שיושבים וממתינים שמוזה תרד אליהם ואז הם יוכלו ליצור משהו מיוחד, אבל מי כמוני יודעת: מוזה, זה משהו שצריך להכיל אותו! מבחינתי מוזה זה כמו חיית מחמד חמודה וקטנה, שצריכה אנרגיה, כדי לתת לכם לפרוח. לא בטוח, שתעזור לך להגיע לתוצאות מדהימות, אבל בטוח שהיא תתן לכם דחיפה משמעותית להתחיל: אם זה יצירה או עבודה או עיסוק כזה או אחר ואפילו עבודות בית, שלא בא לנו לעשות, צריכה להיות  עם מוזה.

אבל אני לא מדברת על ניקיון של הבית, אני מדברת על מוזה, שצריכה לעזור לנו ביצירה בכל תחום שנבחר.

אומר מהניסיון שלי, שאני שלושים שנה בתחום האמנות

אין יום שאני לא מאכילה את המוזה שלי, אפילו בתת מודע, לכן לי אישית אין בעיה מה לצייר... יש לי בעיה אחרת, איך אני אמצא זמן, כדי לצייר כל מה שאני רוצה!

אז אני אספר מה אני עושה בתחום שלי ואתם תיקחו את זה לתחומים אחרים במה שאתם מתעסקים.

בגלל שאני אוהבת אמנות מכל הסוגים ומכל הסגנונות,  אני תמיד מחפשת משהו מעניין לראות בכל מצב או כל מקום: אם זה סרט או הופעה ואם זה טיול בחו"ל ואם הגעתי למסעדה והקירות שלה מקושטות בדברים מיוחדים, זה מעניין אותי יותר מהאוכל שמגישים במסעדה.

אני אישית מחוברת יותר לאומנות מודרנית, לכן כל יצירה עכשווית תופסת את תשומת הלב שלי. אני פחות שואבת השראה מהמוזיאונים או תערוכות קלאסיות למיניהם.

אני מאוד אוהבת שילוב של מספר טכניקות וחומרים באותה העבודה, הנקרא "מיקס מדיה" ולכן נותן הרבה חומר למחשבה והמון מרחב ליצירתיות.

אז כמו שאמרתי: איפה מחפשים השראה?

יש שפע אתרים ברשת, שאפשר לקבל השראה, אך מה שחשוב  זה להיות חשוף לזה ברמה קבועה ולא לחפש באותו רגע, שבא לי משהו לצייר, כי סיכוי למצוא דבר שווה לכם - הוא אפסי.

אני יכולה להביא לצורך השוואה לאותו עניין: חיפוש נעליים לאירוע.  קשה מאוד לעשות את זה בדיוק ברגע שהאירוע קרב,  אבל אם מוצאים משהו במקרה, בלי קשר לצורך מסוים וממש אוהבים את מה שרואים אז שווה לקנות וזה יחכה לזמן אמת.

אני ממליצה לעשות אוסף בכל דרך שהיא, דברים שאתם אוהבים: אם זה תיקייה במחשב או תיקייה בבית או באתר כלשהו, שיש אפשרות לאחסן מידע, שתמיד יהיה זמין עבורכם בעת הצורך. 

אני יכולה לספר לכם שיש אתר מדהים בשם פינטרסט, שהוא יכול לאחסן עבורכם את כל המידע מכל אתר שתרצו בתור תמונה ויזואלית ולכן אתם תהיו תמיד מוכנים לקראת זינוק הבא.


הצטרפו אלינו לתכנית אמנות בעם ברדיו שידורי נהנים בLIVE בשלישי הקרוב ב10:00

שאלות/רוצים לעלות לשידור? שלחו הודעה כבר עכשיו לוואטצאפ שלנו 079-5918497 



פוסטים קשורים

הצג הכול

עכשיו בSHOP נהנים

bottom of page