top of page

שיווק עצמאי של ציורי אומנות

אלינה יצחקי אמנות בעם רדיו שידורי נהנים

אמנות היא אוצר , בבואנו לשווק את הציור שלנו ללקוח עלינו ללמוד את הדרך להנגיש זאת כך שיוכל להתרשם ולרכוש את הציור האמנותי . לשם כך, מביאה לכם מספר טיפים משמעותיים ליצירת שיווק נכון של ציורים



1. בניית אתר ויזואלי מושקע: ייצור אתר אינטרנט מודרני ומותאם אישית שמוצג בצורה מקצועית וידידותית למשתמש. ודאי כי התמונות של הציורים שלך מוצגות בצורה מרהיבה ומרכזיות.


2. חשיפה ברשתות חברתיות: פתחי נוכחות פעילה ותכנים מרתקים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין. פרסמי תמונות, סרטונים ועדכונים על התהליך האמנותי שלך, אירועים בהם את משתתפת וקטעים מאחורי הקלעים.


3. שיתוף פעולה עם מובילים בתעשיית האמנות: חשוב ליצור קשרים עם אנשים משפיעים בעולם האמנות. זה יכול לכלול אמנים מוכרים, גלריות, קורסים ואירועים אמנותיים. בימינו, יכולת ליצור קשרים גם דרך הרשתות החברתיות, לכן התקשרי עם אנשים משפיעים ותכנני יוזמות משותפות.


4. פיצ'רים באתר: תשקיעי בתכנון אתר יעיל שכולל גלריה מודרנית. אפשרות לרכוש ציורים בקווים ישירים, מקום לתגובות וביקורות, ואפשרות להרשמה לרשימת התפוצה על מנת לעדכן את הלקוחות שלך על ציורים חדשים ואירועים קרובים.


5. עיתונות ובלוגים: תצורף לרשימת התפוצה שלך עיתונות ובלוגים העוסקים בתחום האמנות והעיצוב הפנימי. תשתפי כתבות על העבודה שלך, טיפים אמנותיים ומידע מעניין על סצנת האמנות.


אלינה יצחקי אמנות בעם רדיו שידורי נהנים

6. תערוכות ואירועים: השתתפי בתערוכות ואירועים אמנותיים, כגון פתיחות תערוכה וכנסים. במסגרת האירועים הללו תכונן הזדמנות להכיר באנשים מתחום האמנות ולהציג את העבודה שלך בפומבי.


7. שיתוף פעולה עם בלוגרים וסוכנויות שיווק: נסי ליצור שותפויות ושיתוף עם בלוגרים אמנות, מגזינים וסוכנויות שיווק. הם יכולים לעזור בהגברת הניצול שלך, תפוצה והכרה נוספת באמצעות פרסומות, פוסטים והמלצות.


8. תחרויות ומתנות: ערכי תחרויות אמנותיות או מתנות בתמורה לפעולות כמו חלוקה ותיווך של ה

ציורים שלך. התחרויות והמתנות מעודדות את הלקוחות להיות פעילים ברשתות החברתיות שלך ומסייעות בהגברת התודעה למותג שלך.



9. שותפויות וקישוריות: חפשי אפשרויות לשותפויות עם אנשים מתחום העיצוב הפנימי, האדריכלות ותחום האומנות בכלל. זה יכול להיות באמצעות יצירת קולבורציה, הצגות משותפות ופרויקטים משותפים.


10. קשר עם לקוחות קיימים: תחזקי את הקשר עם לקוחות שכבר רכשו ציורים ממך בעבר. שלחי עדכונים על עבודה חדשה שלך, הציעו הטבות מיוחדות ללקוחות קיימים ועדכן אותם על אירועים ותערוכות שאת משתתפת בהם.


כל אחד מהטיפים הללו יכול לתרום להצלחה שלך בשיווק הציורים המקוריים שלך. יש להיות מתמידה ויצירתית בגישת השיווק שלך ולתת מענה לקהל היעד שלך. בהצלחה!


הצטרפו אלינו לתכנית אמנות בעם ברדיו שידורי נהנים בLIVE בשלישי הקרוב ב10:00

שאלות/רוצים לעלות לשידור? שלחו הודעה כבר עכשיו לוואטצאפ שלנו 079-5918497 




פוסטים קשורים

הצג הכול

עכשיו בSHOP נהנים

bottom of page